U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Veel gestelde vragen
Wij hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet zodat je direct antwoord hebt op jouw vragen. Persoonlijk service kan altijd: bel of mail ons! Je vindt onze contactgegevens op de pagina Contact.
- Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ik zie een langere levertijd. Ik heb het sneller nodig. Wat nu?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen via een Track & Trace code?
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
- Ik ben niet thuis. Kan ik de bestelling ook bij een afhaalpunt laten bezorgen?
- Kan ik mijn bestelling gratis terugsturen?
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Hoe krijg ik groepskorting?
- Hoe werkt de 110% Laagste Prijsgarantie?
- Vervang de artikelen in je winkelwagen die de levering vertraging met artikelen die een levertijd hebben van 24 uur. De levertijd wordt dan automatisch aangepast.
- Verwijder artikelen met de langere levertijd uit je winkelwagen. De levertijd wordt dan automatisch aangepast.
- Plaats twee aparte bestellingen: één bestelling met artikelen met een levertijd van 24 uur en één met de artikelen waar je op kunt wachten. Wij sturen dan twee pakketjes. Let op: voor iedere bestelling met een bestelwaarde tot €50 rekenen we €3,95 verzendkosten.
Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Het maakt niet uit of je in Nederland of België woont: als je op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur bestelt heb je jouw pakket de volgende dag in huis. Als je in het weekend bestelt, dan heb je de bestelling op dinsdag binnen. Als één of meerdere van de artikelen in jouw bestelling niet in ons verzendmagazijn ligt, dan zie je bij het plaatsen van de bestelling een langere levertijd. Heb je het sneller nodig? Zie dan de volgende veelgestelde vraag. Lees alle details op onze pagina over Verzending en Retouren.Ik zie een langere levertijd. Ik heb het sneller nodig. Wat nu?
Als jouw bestelling één of meerdere artikelen bevat die niet in ons verzendmagazijn klaarliggen, dan geeft onze website een langere levertijd aan. Het pakket wordt namelijk pas verzonden als de gehele bestelling compleet is. Heb je de spullen sneller nodig? Dan kan je het volgende doen:Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland en België bedragen € 3,95. Vanaf €50 is verzending gratis. Vaak kan je door wat leuke accessoires bij te bestellen de verzendkosten besparen!Kan ik mijn bestelling volgen via een Track & Trace code?
Jazeker! Op het moment dat wij de artikelen verzenden ontvang je een mail ter bevestiging. Daar staat jouw Track & Trace code die je kan gebruiken om de levering te volgen.Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
Wij hebben zo ongelooflijk veel artikelen op voorraad dat dit in geen enkele winkel zou passen. Ons hypermoderne magazijn kent eigenlijk maar één nadeel: het is niet toegankelijk voor particulieren.Wat wel kan (voor onze Nederlandse klanten) is de artikelen laten verzenden naar een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Lees alle details op onze pagina over Verzending en Retouren.
Ik ben niet thuis. Kan ik de bestelling ook bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Tuurlijk, wij verzenden via PostNL en je kan dan ook gebruik maken van het netwerk van afhaalpunten van PostNL. Dat is vooral handig als je overdag niet thuis bent of als je het ergens onderweg wilt oppikken. Bij het afrekenen kan je eenvoudig kiezen welke locatie jou het beste uitkomt, zónder meerkosten. Helaas is de afhaalpunten-service op dit moment alleen voor onze Nederlandse klanten beschikbaar. Lees alle details op onze pagina over Verzending en Retouren.Kan ik mijn bestelling terugsturen en mijn geld terug krijgen?
Jazeker, je hebt tot 60 dagen nadat je jouw pakket hebt ontvangen om jouw bestelling terug te sturen. Het is heel eenvoudig: stuur de artikelen die jou niet aanspreken of passen terug naar het volgende adres:Feestkleding 365
Savannahweg 8
3542 AW Utrecht
Lees alle details op onze pagina over Verzending en Retouren.