Thuiswinkel Waarborg logo

Garantie & Klachten

Feestkleding 365 biedt de goede kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen. Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.

Garantie

Op alles wat je bij Feestkleding 365 koopt ontvang je de wettelijk bepaalde garantie zoals afgedekt door de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg. Let wel: aan feestkleding en –accessoires kunnen niet dezelfde eisen worden gesteld als aan bv. vrijetijdskleding. Veel feestkleding is specifiek bedoeld voor eenmalig/beperkt gebruik en is daarom minder duurzaam en afgewerkt van karakter.

Uiteraard heeft u recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat onze producten moeten doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten en geen gebreken mag vertonen anders dan die bij normaal gebruik tijdens de normale levensduur zouden optreden.

Klachten

Voor het aanmelden van een klacht over een product of onze dienstverlening geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur, +31 (0)85-2731941 of per e-mail (info@feestkleding365.nl).

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je bestelnummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 7 dagen.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • normale slijtage
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
  • Indien wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencomissie Thuiswinkel via www.sgc.nl.

    Vragen over retournering?
    Hier lees je alle informatie over onze mogelijkheden tot verzenden en retourneren.


  Bezig met laden...